به این جمله که از متن Task 2 یکی از شرکت کنندگان آزمون آزمایشی دی ماه 97 تو یکی از موسسات برگزارکننده اصلی آزمون انتخاب شده دقت کنید:

Academic subjects are important for children's education and to their future, but ....
در این جمله زبان آموز از دو حرف اضافه برای important استفاده کرده است: یک بار با for برای اشاره به children's education و دیگری to برای their future. هر دوی این حروف اضافه برای important استفاده می شود، اما نکته ای که وجود دارد کاربرد متفاوت این دو است. برای ادامه بر روی آیکن ادامه مطلب کلیک نمایید.

کاربرد important for

عبارت important for دارای معنای رایج "اهمیت داشتن برای" می دهد و می توانید از آن در بسیاری از جملات، مثل جمله بالا برای اشاره به children's education، استفاده کنید. به مثال های زیر دقت کنید:
What is important for its value as evidence is that it is contemprory with the period understudy.
کاربرد important to
عبارت important to برای شرایطی استفاده می شود که اهمیت و توجه بسیار زیاد شما نسبت به موضوعی را نمایش می دهد. برای مثال به جمله زیر دقت کنید:
Nothing could be more important to me than my family.
در این جمله، میزان اهمیت و توجه به خانواده برای فرد مهم است و از این رو باید از important to استفاده شود، نه important for.
به همین جهت در جمله ای که زبان آموز در بالا استفاده کرده باید برای هر دو  حرف اضافه از for استفاده می کرد، نه to. جمله صحیح به شکل زیر درست تر است:
Academic subjects are important for children's education and for their future, but ....